måndag 7 februari 2011

vattenfontän

Idag har jag varit och köpt en massa nytt foder som jag hoppas håller för 2 månader frammåt till mina 4 katter och Ellie. Royal Canin sterilized 37 till Junis, RC Siames 38 till Frodo och Ziggy och Kitten 36 till Catla (inte för att hon behöver det, men hon älskar det fodret) och så lite RC blötmat Intense beauty som är super bra för pälsen tex innan en utställning. Och så köpte jag RC 10 kg Sensible som är ett foder till hunden, extra gott med hög fetthalt, då hon är lite kräsen....
Sen så passade jag på att köpa en vattenfontän som är helt tystgående. Så nu har katterna och hunden svalt, rent och fräscht vatten dygnet runt! och de älskar den :-) Den här kostade 335 kr på "hundomera" min lokala foder och djurbutik i Södra Sandby. Dagens nota: 2500 kr TJOHO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar