tisdag 1 februari 2011

Catla löper :-)

Då är min lilla Catla 8 månader och 2 veckor, och i lördags åkte jag med Ziggy och Junis till mamma. När jag kom hem började hon att löpa så det var verkligen en bra timing! Ziggy och Junis får bo hos mamma tills tiden är inne för parning av Catla. Men de verkar stortrivas där på mammas 240 kvm :-)
Catla skriker mest på kvällen och när hon äter och dricker. På dagarna och nätterna over hon och får hon bara vara i min famn är hon lugn och tyst. Så jag måste ju säga att jag tycker inte det är så jobbigt ännu. Men löpningen blir starkare för varje gång de löper vad jag förstår och siameser är kända för att vara riktiga gaphalsar när de löper....
Den 27 mars är jag på utställning i Stockholm och ska samtidigt hämta hem min nya lilla krabat, som ännu inte har fått något alias.....
Planen nu är att para Catla med Ziggy efter utställningen i Malmö som är 9-10 april. Ska bli spännande å se hur många dagar hon löper och hur snabbt det går tills nästa gång....

tack å hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar