tisdag 24 januari 2012

Lilla Busan+flytt

Den 4 november 2011 föddes en ljuvlig lilamaskad Ziggy-dotter hos SE*Torparkattens med namnet SE*Torparkattens Xantippa, mamman är Lilos mamma S*Rufus Friday. Den 4 februari fyller hon 12 veckor och då är det dax för pappa Ziggy och syster Lilo att ta över vårdnaden. Här hemma kommer hon att kallas för Busan. Jag och min kattfamilj längtar såååå efter denna underbara lilla dam. Vill du ha en egen sötis tycker jag du ska kika in på http://www.torparkattens.se/ det finns fortfarande några kvar till salu.

Sedan så har det blivit bestämt att jag och min lilla kattfamilj ska flytta upp till Stockholm i April/Maj. Under sommaren kommer vi att bo i ett hus i Stockholms skärgård, närmare bestämt på Värmdö :-)

Och så en liten bild på min underbara lilla Busan
SOLIGA-hälsningar från skåneland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar