måndag 21 november 2011

7 veckorsbilder

Så är de nu redan hela 7 veckor gamla. De klättrar överallt och har sån fart när de leker att jag knappt hinner se dem när de svischar förbi. Mycket glädje och bus är det i ligan, men också väldigt mycket kel och gos.

Aron Atle

 Azore Amore

 Arc Antarc

 Amamba Abamba

 Amarelli Amelli

 Ania Avania

Jag har ingen som kan hjälpa mig att fotografera dem idag, så idag fick det bli fotografering när de hade middgsluren. Då hinner de iallafall fastna på kamera linsen :-)
Nu är de så stora att vi kan ta emot besök här hemma, så är du sugen på en liten sötbit och vill komma och hälsa på är det bara att höra av sig.

Bus bus hälsar busarna :-)

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka sötnosar!
    Vet inte om du sett mitt mail till dig om att jag är intresserad?
    mvh
    Petra Nyberg

    SvaraRadera